مزایا و معایب پنجره و توری آلمینیوم دوجداره در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
مزایا و معایب پنجره و توری آلمینیوم دوجداره در قم
جمعه 11 آذر 1401 ساعت 21:33 | بازدید : 76 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

مزایا و معایب پنجره و توری آلمینیوم دوجداره در قم

معایب پنجره آلومینیومی ترمال بریک
قیمت پنجره و توری آلومینیوم ترمال بریک بر اساس مقدار وزن پروفیل آلومینیوم به کار رفته در ساخت آن محاسبه میشود. این امر باعث شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره ها گران تر باشد. علاوه بر آن قیمت یراق آلاتی که در پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده میشود بالا ست.
پنجره ترمال بریک قابلیت اصلاح و تغییر شکل را نداند و بعد از تولید نمیتوان فریم پنجره را تغییر داد.
این نوع پنجره از آلومینیوم تشکیل شده و تا حدی سرما و گرما را به داخل ساختمان انتقال میدهد.


مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک
پروفیل هایی که در این نوع پنجره ها استفاده میشود دارای محفظه های متعدد با ضخامت های مورد نیاز میباشد که میتوان جهت عایق بندی از آنها استفاده نمود. این پروفیل ها مقاومت پنجره را بالا میبرند و باعث ایجاد درزبندی قوی در آن میشود.
در پنجره آلومینیومی ترمال بریک, شیشه های دو جداره در محفظه ی میانی پروفیل ها قرار داده میشوند که این امر باعث عایق بندی کامل شیشه ها میشود.
این نوع پنجره ها دارای تنوع رنگ, فرم و یراق آلات میباشد و نیازهای یک ساختمان را در خصوص نصب پنجره مناسب برآورده میکند.
پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در برابر عوامل محیطی مانند باران, برف, تابش نور خورشید, گرد و غبار و … مقاوم میباشند و تغییر رنگ و شکل نمیدهند.
این پنجره ها وزن بسیار سبکی دارند اما در عین حال در برابر وزش باد مقاوم هستند.
پنجره آلومینیومی ترمال بریک از انتقال گرما و سرما از بیرون ساختمان به داخل آن جلوگیری میکند و مصرف انرژی برودتی در تابستان و انرژی حرارتی در زمستان را کاهش میدهد.
این پنجره ها نوعی عایق حرارتی میباشند و در برابر اشتعال مقاومت بالایی از خود نشان میدهند. سطح بیرونی پنجره توسط یک لایه پلی آمید از سطح داخلی جدا میشود, این لایه به عنوان نوعی عایق حرارتی عمل میکند. علاوه بر این, پنجره آلومینیومی ترمال بریک نوعی عایق صوتی ست که از انتقال سر و صدا به داخل ساختمان ممانعت مینماید.
پروفیل های فریم و بازشو در محل تقاطع با جوش بهم متصل شده اند. اتصالاتی که توسط یراق آلات پیچ و پرچی و پانچ در این پنجره ها صورت میگیرد بسیار محکم هستند که این امر بر استحکام و دوام پنجره های آلومینیومی ترمال بریک می افزاید.

دوام پنجره های uPVC بیشتر است یا پنجره های آلومینیومی؟
آلومینیوم ماده ای بسیار بادوام است. پنجره های آلومینیومی با کیفیت بالا می توانند تا ۴۵ سال دوام داشته باشند. برخلاف سایر فلزات ، آلومینیوم زنگ نمی زند، بنابراین لازم نیست نگران باشید که قاب های پنجره شما در آینده دچار لکه های زنگ زدگی شوند.
ماده uPVC (مخفف unplasticised Poly Vinyl Chloride – پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک) از دهه ۱۹۸۰ یکی از گزینه های محبوب برای قاب پنجره ها بوده است. این ماده بسیار بادوام است و در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی دارد. همین امر باعث شده تا علاوه بر اینکه پنجره های یو پی وی سی نیاز به نگهداری کمتری دارند، طول عمر بالایی داشته باشند . با این حال کیفیت فریم ها می توانند در طول سال کاهش یابد (البته در مقایسه با پنجره های چوبی این سرعت بسیار کم است!). می توان گفت در اغلب موارد پنجره های uPVC پس از ۲۰ تا ۳۰ سال نیاز به تعویض دارند.

پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا upvc؟
پیش تر، درباره مزایای درب و پنجره های آلومینیومی صحبت کردیم. در این مطلب نیز به مقایسه پنجره های آلومینیومی و upvc پرداختیم. همانطور که متوجه شدید، اگر درباره پنجره های معمولی و قدیمی آلومینومی صحبت کنیم، بی شک upvc نسبت به آن ها ارجحیت دارد. اما پنجره دوجداره آلومینیومی از لحاظ عایق بودن (صوتی و حرارتی) تقریبا با upvc برابری می کند. هرچند پنجره upvc ارزان تر از پنجره آلومینیومی است، اما برای پیاده سازی نقشه های معماری خاص، ساخت درب های ورودی شیشه ای بزرگ، ساخت پنجره های عریض و … قطعا باید آلومینیوم را انتخاب کنید.

با این حال بهتر است برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید با مشاورین و متخصصین این حوزه مشورت کنید تا نسبت به نیازهایتان، یهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 45
:: بازدید هفته : 56
:: بازدید ماه : 100
:: بازدید سال : 171
:: بازدید کلی : 171